Naše glavne prednosti so
Prilagodljivost
Strankam ponujamo programske rešitve, ki je prilagodljiva in se lahko prilagaja njihovim specifičnim potrebam. Trudimo se, da je rešitev vedno prilagojena njihovim delovnim procesom, poslovnim zahtevam in industrijskim standardom.
Celovite rešitve
Strankam želimo zagotovi celovite rešitve, ki pokrivajo več vidikov digitalizacije in optimizacije delovnih procesov. To lahko vključuje zajem in analizo podatkov, avtomatizacijo, sledljivost, upravljanje proizvodnje, nadzor kakovosti, uporabo umetne inteligence in drugo.
Uporabniška izkušnja
Ena izmed naših ključnih prednosti je enostavnost uporabe naših programskih rešitev. Stranke lahko ponudimo intuitivno in prijazno uporabniško izkušnjo, ki omogoča enostavno uvedbo, uporabo in interakcijo z rešitvijo.
Integracija in povezljivost
Strankam nudimo rešitve, ki se lahko integrirajo s sistemom, ki ga že uporabljajo, ter omogočajo povezavo z drugimi pomembnimi aplikacijami ali napravami. Povezljivost s strojno opremo, senzorji, pametnimi napravami ali drugimi sistemi je ključna za avtomatizacijo in optimizacijo procesov.
Strokovna podpora in vzdrževanje
Stremimo k vzpostavitvi dolgoročnega partnerstva s stranko. S tesnim sodelovanjem, stalno podporo in vzdrževanjem gradimo zaupanje, ter pomagamo stranki pri doseganju njenih dolgoročnih ciljev.
Izzivi pri iskanju in pridobivanju financiranja
Mnoga podjetja se v današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu soočajo z velikimi izzivi pri iskanju in pridobivanju financiranja. Financiranje je pogosto ključno za rast in razvoj podjetij, vendar lahko proces pridobitve sredstev preko razpisov ali drugih virov financiranja postane zapleten, dolgotrajen in stresen.
Podjetja so pogosto zasuta z informacijami, ki jih ne razumejo popolnoma, z neskončnimi postopki in birokracijo ter z zahtevnimi roki. Pogosto nimajo ustrezne izkušnje ali strokovnega znanja, da bi uspešno navigirali skozi te procese, kar lahko vodi do zamujenih priložnosti in neizpolnjenega potenciala njihovih projektov.
Ta problem je še posebej pereč, saj obstajajo številne priložnosti za financiranje iz različnih virov, kot so nepovratna sredstva, povratna sredstva, sredstva kohezijskega razvoja, državni skladi, EU in drugi skladi. Vendar pa lahko zapletenost postopkov in pomanjkanje jasnosti ali razumevanja ovirajo dostop do teh sredstev, ki bi lahko imela ključen vpliv na uspeh in rast podjetja.
Zato je nujno, da podjetja najdejo učinkovito rešitev, ki jim bo pomagala razumeti in navigirati skozi proces pridobivanja financiranja, s čimer bodo lahko izkoristila vse priložnosti, ki so na voljo.
Problem
Izgubljene priložnosti za pridobivanje sredstev največkrat izvirajo iz pomanjkljivega razumevanja pogojev za prijavo. Neuspeh pri realizaciji teh priložnosti ima lahko velike posledice. Podjetja lahko zamudijo možnost za rast, razvoj in inovacije, ki jih prinaša uspešna prijava na razpise ali pridobitev financiranja.
Adrem Solutions vam s svojo ekipo strokovnjakov, ter obsežnim znanjem o razpisih in financiranju s preko 1600 prijavljenimi projekti, lahko pomaga razumeti in izkoristiti vse priložnosti, ter tako povečati vaš potencial za rast in uspeh.
Naše storitve ponujajo celovite rešitve za podjetja, ki iščejo financiranje. Naša ekipa strokovnjakov vam bo pomagala identificirati ustrezne razpise, vas vodila skozi proces prijave in vam pomagala pripraviti učinkovite prijave. Z našim strokovnim znanjem in izkušnjami lahko podjetjem pomagamo prihraniti čas, zmanjšati stres in povečati možnosti za pridobitev financiranja.
-
Analiza vaših potreb
Najprej se bomo seznanili z vašim podjetjem, cilji in potrebami, da bi lahko identificirali najbolj ustrezne razpise in vire financiranja. -
Iskanje razpisov
Uporabljali bomo našo obsežno zbirko podatkov in strokovno znanje za identifikacijo razpisov, ki najbolje ustrezajo vašim potrebam. -
Priprava prijave
Ko identificiramo ustrezne razpise, vam bomo pomagali pripraviti močno prijavo, ki izpolnjuje vse zahteve in izstopa od konkurence. -
Spremljanje in podpora
Po oddaji prijave bomo ostali z vami, da spremljamo napredek in zagotovimo podporo v vseh fazah procesa.
Rešitev
Pomanjkanje znanja ali informacij lahko podjetjem prepreči, da bi razumela vse možnosti, ki so jim na voljo. Zlasti nepovratna sredstva, povratna sredstva in sredstva kohezijskega razvoja lahko prinesejo obsežne koristi, vendar je pogoje za njihovo pridobitev pogosto težko razumeti in izkoristiti brez ustrezne podpore.
Izmed številnih uspešnih projektov pod vodstvom našega projektnega vodje Andreja Kureta, lahko naštejemo nekaj ključnih referenc:
-
Lastinski d.o.o. in Rimac Automobili d.o.o.
Pridobili smo subvencijo za projekt v celotni vrednosti 7,7 milijona EUR za razvoj in vzpostavitev laboratorija za testiranje velikih avtomobilskih baterij. -
Muzej za Arhitekturo in oblikovanje
Sodelovali smo na projektu Center za kreativnost, v skupni vrednosti 10,8 milijona EUR, ki je namenjen razvoju in podpori kreativno-kulturnega sektorja v Sloveniji. -
APL Plus (hčerinska firma Pošte Slovenije), Result d.o.o. in Sunesis d.o.o.
Izvedli smo projekt v vrednosti 1,1 milijona EUR za razvoj platforme za lokalno realokacijo dobrin. -
FMC d.o.o.
Sodelovali smo na projektu v vrednosti 1,1 milijona EUR za razvoj nove generacije uporabe vodikovih celic za potrebe občutljivih industrij. -
CMT potovalna agencija
Izvedli smo projekt v vrednosti 450 tisoč EUR za razvoj in promocijo festivalov urbane kulture v Sloveniji. -
IBS Skupina
Sodelovali smo na projektu v vrednosti 330 tisoč EUR za razvoj, vzpostavitev in promocijo novega turističnega produkta adrenalinskega turističnega parka. -
Iskraemeco s partnerji
Izvedli smo projekt digitalizacije poslovanja in razvoja novih raziskovalno-razvojnih storitev, v skupni vrednosti 5,4 milijona EUR. -
Za 21 različnih MSP podjetij smo za vsakega posamezno pridobili vsaj 160 tisoč EUR za digitalizacijo in optimizacijo poslovanja. Podjetja prihajajo iz različnih sektorjev, kot so IKT, turizem, trgovina, storitve, proizvodnja itd.
Vaše podjetje je lahko naslednje na tej listi uspešnih zgodb.